Nog een van de "Plat Pays"!
4 participants
Page 1 sur 1
Nog een van de "Plat Pays"!
Ja dus dag allemaal! Ja natuurlijk, jullie zullen nieks verstaan marr zo is zo. jullie kennen niet deze echt mooie taal en voor èèn keer het was nuttig, Jammer! maar ik moet het zeggen, voor mij ook is het moelijk en ik heb/zal vell fouten gemaakt/maken.
Maar wie ben ik? in de game neem ik "Puipui", ik was de lijder van Duff maar er is geen meer Duff . En in mijn echte leef, heet ik romain, ik ben 18 jarr en ik woon in Brussel. Ik zal nieks meer zeggen behalve als je een meisje bent dan kunner we verder gaan .
Nu wat ik denk over Lexy! Lexy is kei lelijk and stomme... Maar zij is de lijder van Pearl dus ik moet vriendelijk zijn . Maar als ze een keer wil poepen, dan kunnen we welle het doen!
Voilà, ik heb gedaan, kusjes, dikke zoen enz.
Maar wie ben ik? in de game neem ik "Puipui", ik was de lijder van Duff maar er is geen meer Duff . En in mijn echte leef, heet ik romain, ik ben 18 jarr en ik woon in Brussel. Ik zal nieks meer zeggen behalve als je een meisje bent dan kunner we verder gaan .
Nu wat ik denk over Lexy! Lexy is kei lelijk and stomme... Maar zij is de lijder van Pearl dus ik moet vriendelijk zijn . Maar als ze een keer wil poepen, dan kunnen we welle het doen!
Voilà, ik heb gedaan, kusjes, dikke zoen enz.
Wo-ho-ho jolie poupée!- Puinaise
Re: Nog een van de "Plat Pays"!
Hahaha ik zal min voor geven want je bent een dikke servela!
Raikia- Messages : 6
C'est bien ce que je disais dans ma candid'
Wo-ho-ho jolie poupée!- Puinaise
Candidature acceptée.
SeXyMaMy- Recruteur
Page 1 sur 1